google-site-verification: google4bf31eaeaf28b2bf.html
Skip to content
Kezdőlap » Ülő munkát végzel? BEMER B.SIT a megoldás

Ülő munkát végzel? BEMER B.SIT a megoldás

    Bemer B.Sit ülőmunka

    BEMER B.SIT munka közben is rendben tartja a mikrokeringésedet.

    Nincs időd vagy lehetőséged eleget mozogni? Ismerem az érzést, én is hasonló cipőben járok. Reggeltől estig a számítógép előtt ülök, egész nap, szünet nélkül online megbeszéléseken veszek részt.

    Ebben a bejegyzésben megosztom Veletek, hogyan védhetitek meg az egészségeteket a túl sok ülés káros hatásaitól. A COVID miatt megnövekedett az otthonról dolgozó emberek száma, így még többen vagyunk, akik az íróasztalunkhoz vagyunk kötve. Időnk nagy részét ülve töltjük. Ez egy teljesen más, világméretű járvány, amely, ha nem kezelik, komoly pusztítást végezhet egészségünkben és életminőségünkben, életkilátásainkban. A sok ülés, kevés mozgás könnyen vezethet érszűkület kialakuláshoz is.

    A jó hír az, hogy egy kis odafigyeléssel és némi befektetéssel könnyen megelőzheted, ellensúlyozhatod a mozgásszegény életmód káros hatásait.

    A legújabb kutatások összefüggést mutattak ki a túl sok ülés és az olyan negatív egészségügyi következmények között, mint a szív- és érrendszeri problémák, a keringési zavarok, a vércukorszint-problémák és még a korai halálozás fokozott kockázata.

    Kézenfekvő megoldás a hosszú ücsörgés elleni küzdelemben, ha rendszeresen felállsz és járkálsz egy kicsit. Több tanulmány igazolta, hogy a hosszú ülésszakaszok felállással és sétálással történő megszakítása javította a résztvevők glükóz-anyagcseréjét, inzulinválaszát, jó koleszterinszintjét, és még a vérrögképződés kockázatát is csökkentette.

    De milyen gyakran kell egy átlagos embernek felkelni és mozogni? És hogyan tudod ezeket a rövid szüneteket beiktatni a napirendedbe?

     Próbáld meg követni az alábbi tippeket, hogy elegendő mozgást biztosíts magadnak a nap folyamán:

    • Tarts egy rövid, 2-5 perces szünetet minden órában. SSzervezz 50 perces megbeszéléseket, hogy legyen szünet a megbeszélések között. Szerezz be aktivitásmérő órát, ami jelzi, ha több, mint egy órán át inaktív vagy. Cél, hogy ne ülj egy helyben több, mint egy órát. Az emberi test nem arra való, hogy olyan sokáig üljön. A tested mozgásra vágyik. Minden órában legalább egyszer állj fel sétálj pár percet. Vásárolj vezeték nélküli head-setet, hogy online megbeszélések közben is el tudj távolodni egy kicsit az asztalodtól, ne tartsd magad rövid pórázon. Ha már amúgy is felállsz az asztalodtól, érdemes innod egy pohár vizet. A sok ülés mellett további hiba, hogy az ember belefeledkezik a munkába, és elfelejt inni, pedig a megfelelő folyadékbevitel ugyancsak nagyon fontos vérkeringés fenntartása szempontjából.

    • Ha nem hagyhatod el az íróasztalodat, legalább állj fel, az is jobb, mint a semmi. Még az az egyszerű művelet is, hogy állsz, és néhány percig kinyújtod a lábad, nagy változást hozhat.

    Amikor arról beszélünk, hogy az ülés mit tesz a testtel, mindezen káros hatások oka a mozgás hiányában rejlik.

    És mi történik, ha órákig ülve maradunk, nem mozdulunk? A keringésünk lelassul. A vérünk meggyűlik a lábunkban, és nehezen áramlik vissza a szívünkbe. Tehát a valóságban az ülés nagyrészt véráramlási problémákat okoz. A szerveink normális működéséhez alapvető fontosságú a megfelelő vérkeringés, így a keringés javítása BEMER terápiával egy egyszerűen kivitelezhető, hatékony módszer amit akár ülve, munka közben, időveszteség nélkül alkalmazhatunk. Szintén időveszteség nélkül alkalmazhatjuk a BEMER terápiát, éjszaka, alvás közben, a BEMER alvóprogram igénybevételével. Saját tapasztalatom, hogy könnyebben elaszom, és reggel kipihentebben ébredek, így összességében jobb alvásminőséget érek el a az alvóprogram rendszeres használatával.

    Hogyan tud segíteni ülő helyzetben a BEMER? Szerencsére a BEMER-rel növelheted a helyi keringést, és ellensúlyozhatod a hosszan tartó ülés hatásait akár ülve is a B.SIT ülőpárna segítéségével.  A BEMER B.SIT ülőpárna tökéletesen illeszkedik bármely irodai székbe, így munka közben is javíthatod egészségedet és közérzetedet.

    A B.SIT közvetlenül a láb-, csípő- és hátizmokat célozza meg terápiás pulzáló elektromágneses mezővel, serkentve ezzel a sejtszintű aktivitást, így tökéletes kiegészítője minden BEMER set-nek ha hosszú órákat töltesz ülve. Hosszabb autós vagy repülős utakon is használható az ülőpárna, így hátfájás nélkül szállhatunk ki az ülésből.

    image/webp